מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

איך לבצע הזמנה באתר?
יש להיכנס לאתר, ללחוץ על האייקון של הדמות (בצד שמאל למעלה) ולהזין את הנייד או להתחבר דרך חשבון פייסבוק או גוגל. לאחר בחירת המוצרים והוספתם לסל, לעבור לשלב הקופה שם ניתן לבחור עד 4 דוגמיות במתנה. בוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית, משלוח לנקודת איסוף או לסניפי הרשת) ואופן התשלום (אשראי, ביט, כרטיס מתנה או תווים). בסיום יישלח מייל אישור הזמנה והחבילה בדרך!
האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
לאחר שלב התשלום, ייפתח עמוד באתר בו מצוין שההזמנה התקבלה בהצלחה. בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנה בחשבון האישי באתר תחת ההזמנות שלי.
למה כדאי להירשם עם חשבון ולא כאורחת?
למה לא? :) ההרשמה למועדון הלקוחות שלנו היא חינם ומקנה לך: הטבות ביום ההולדת, מעקב אחר הזמנות, מבצעים חמים, הנחות, צבירת פרחים (נקודות) והצעות ושירותים המותאמים במיוחד עבורך!
שכחתי את הסיסמה שלי. מה לעשות?
1. לחצי על תגית "החשבון שלי" בדף הבית
2. לחצי על הטקסט "שכחת סיסמה?"
3. הזיני את כתובת המייל איתה נרשמת לאתר ועקבי אחר ההוראות
4. לאחר קבלת סיסמא חדשה למייל, היכנסי מחדש עם הסיסמא החדשה
איך אוכל לדעת שקיבלתם את הזמנתי?
לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. רק תתחברי, היכנסי לסטטוס ההזמנות ובדקי :)
ביצעתי הזמנה ופתאום בא לי עוד כמה פריטים, אפשר להוסיף?
לא ניתן לאחד את ההזמנות לאחר ביצוען.
במידה ויש שאלות יש לפנות במייל לכתובת info@yvesrocher.co.il ונטפל בנושא

איך אפשר לבטל הזמנה?
לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואטסאפ 052-3326208 או במייל info@yvesrocher.co.il ונטפל בנושא.
אני רוצה לשנות את שיטת המשלוח בהזמנה שבצעתי, מה עלי לעשות?
בא לך שנגיע עד אלייך? במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות במייל בכתובת info@yvesrocher.co.il ונטפל בנושא
ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי, מה עלי לעשות?
לשינוי כתובת לאחר ביצוע ההזמנה ולפני יציאתה מהמחסנים יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בוואטסאפ 052-3326208 או במייל info@yvesrocher.co.il ונטפל בנושא.
לאן כדאי להזמין את השליח? לבית או לעבודה?
איפה את ברוב היום? המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.
למה איב רושה?
איב רושה, מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת מזה 60 שנה, מחויב לטיפוח ויופי על בסיס רכיבים בוטניים! התשוקה הרבה לטבע ולסביבה והמפגש בין עולם הבוטניקה, המדע ועולם הביוטי מאפשרים לנו להפיק מוצרים אפקטיביים ופורצי דרך, ולתת את הכי טוב שיש לעור הפנים ולטיפוח הגוף והכל בשיק הצרפתי המוכר לכולנו.
מהו מוצר בוטני?
מוצר אשר בסיסו מופק מצמחים טבעיים. המרכיבים הבוטניים מקורם בצמחים כגון: פרחים, פירות, זרעים, עלים, עשבי תיבול או שורשים. מרכיבים אלו מבודדים מהצמחים ונרקחים לידי מוצרים בהתאם לסגולותיהם. מבחינה היסטורית, צמחים היו הדרך היחידה לייצר מוצרים לניקוי, לחות, כיסוי פגמים וטיפול במצבי עור קלים.
מהם פראבנים?
פראבנים הם חומרים משמרים וכוללים חומרים כגון: מתיל, אתיל ופרופיל-פרבן. בשנים האחרונות גוברת המודעות לסיכונים שיש בשימוש בחומרים אלו, בעיקר בדאודורנטים בשל השימוש היומיומי. חשוב לציין כי הפרבנים כחומרים משמרים נמצאים בדאודורנטים, סבונים, קרמים ובכלל כמעט בכל מוצר קוסמטי כולל רוב המוצרים הטבעיים. לחומרים אלו יש גם יכולת טובה להרוג חיידקים ולכן משתמשים בהם בכל מוצר המכיל שמנים ומים על מנת למנוע גידול חיידקים והרס המוצר. כל הקרמים בשוק המכילים מים חייבים להכיל גם חומרים משמרים על מנת למנוע ריקבון.
האם ניתן לשלב בין סדרות מוצרים?
כן, ניתן לשלב בין הסדרות. מוצרינו אינם מכילים כימיקלים או רכיבים אשר נוגדים אחד את השני ועלולים ליצור ריאקציה לא טובה. שילוב בין מוצרים מסדרות שונות נותן לנו אופציה להתאים לכל סוג עור את הסדרה האולטימטיבית עבורו וכן לתת חיזוק למטרה אנו רוצים להשיג – מניעת קמטים / שיקום העור / איזון שומניות ועוד.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן, בהחלט. להלן פירוט: עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪, עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ₪, עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ₪, עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ₪, עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ₪, עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1,600 ₪, עד 8 תשלומים בקנייה מעל 2,000 ₪.
מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?
החיוב יבוצע באופן אוטומטי ומיידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך.
קיבלתי מכם קופון במייל. איך משתמשים בו?
השימוש בקופון הינו חד פעמי ומוגבל בזמן (בהתאם לתנאים המופיעים באתר). אחרי שהחלטת מה ברצונך לרכוש והוספת את הפריטים לסל, יתבצע מעבר לדף הקופה. בדף זה קיימת האופציה להכניס את קוד קופון שברשותך: העתיקי את הקוד שקיבלת והדביקי אותו בתא הרלוונטי. לחצי על אישור וההנחה תתעדכן בזמן אמת בסכום הזמנתך. תתחדשי :)
האם הפרטים והמידע שלי בטוחים?
כן! כל המידע שתזיני בעת ההזמנה הינו חיוני לכך שנוכל להשלים את תהליך ההזמנה ולהעניק לך מידע עדכני על המחירים והמבצעים המשתלמים ביותר. אנו משתמשים בטכנולוגיית הצפנת מידע SSL המעודכנת ביותר בכדי להבטיח שכל הפרטים שלך נשמרים מאובטחים. אנו לא מוכרים, משכירים או מעבירים כל מידע הנוגע אלייך לצדדים אחרים.
האם האתר מאובטח?
בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - במטרה שלא יהיה ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, מובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת?
לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות Yves Rocher. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת PELECARD, חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.
מדוע עליי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?
על פי הוראת חברות כרטיסי האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר, עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות ונמצא בחלקו הקדמי של הכרטיס.
האם ניתן להחליף/ להחזיר מוצרים?
כמובן! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף אותו בפריט אחר ללא עלות. על מנת להחליף מוצר, יש להגיע לאחת מחנויות הרשת. אם אין ברצונך להחליף, נוכל לבצע החזר בזיכוי כספי או בקרדיט שישמש אותך לרכישות באתר. פעולות אלה יתבצעו בהתאם לתקנון החברה. במידה ואין באפשרותך להגיע לאחת החנויות יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל info@yvesrocher.co.il ונשמח לסייע.

האם המוצרים של איב רושה מנוסים על בעלי חיים?
איב רושה לא מבצעת ניסויים בבעלי חיים ולעולם לא תומכת בניסויים בבעלי חיים במוצרים המוגמרים או במרכיבים שלהם. וזה לא דבר חדש: המותג החל להילחם בניסויים בבעלי חיים בשלב מוקדם מאוד. בשנת 1989, איב רושה קיבל החלטה חלוצית בתעשיית הקוסמטיקה להפסיק את בדיקת המוצרים המוגמרים שלנו על בעלי חיים ולהחליף את הבדיקות בשיטות חלופיות. בשנת 1992 זכינו במדליית הזהב מטעם ה-SPA (האגודה להגנה על בעלי חיים בצרפת) על יוזמה זו.

סגור
Loading
Go back to %1