מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4)

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל). להזין את פרטי פרופיל משתמש - מייל וסיסמה - ומשם כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום או דואר רשום בחינם בהזמנה מעל 150 ש״ח) ושיטת תשלום - וזהו זה. החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו תתחדשי!

לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״.

למה לא? :) ההרשמה למועדון הלקוחות שלנו היא חינם ומקנה לך: הטבות ביום ההולדת, מעקב אחר הזמנות, מבצעים חמים, הנחות, צבירת פרחים (נקודות) והצעות ושירותים המותאמים במיוחד עבורך!

1. לחצי על תגית "החשבון שלי" בדף הבית
2. לחצי על הטקסט "שכחת סיסמה?"
3. הזיני את כתובת המייל איתה נרשמת לאתר ועקבי אחר ההוראות
4. לאחר קבלת סיסמא חדשה למייל, היכנסי מחדש עם הסיסמא החדשה

היכנסי לאתר
לחצי על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל)
הזיני מייל וסיסמה איתם נרשמת ותתחילי להכניס את המוצרים האהובים עלייך לעגלה :) אחרי שרכשת את כל מה שאת צריכה בשביל לשמור על עורך ושיערך, עברי לקופה, ובחרי שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום או דואר רשום בחינם בהזמנה מעל 150 ש״ח) ואיך תעדיפי לשלם אשרי את ההזמנה וזהו, החבילה בדרך! אנחנו נשלח אלייך מייל עם כל הפרטים, תתחדשי!

לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה תופיע ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. רק תתחברי, היכנסי לסטטוס ההזמנות ובדקי :)

המחירים באתר ובחנויות בישראל זהים לחלוטין

במידה וההזמנה התבצעה בשעה האחרונה , ניתן לבצע הזמנה נוספת וליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנאחד בין ההזמנות.
יש לפנות במייל לכתובת [email protected] ונטפל בנושא

קשה לנו עם ההחלטה שלך, אבל אנחנו מכבדים אותה :) לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל בכתובת [email protected] ונטפל בנושא.

בא לך שנגיע עד אלייך? במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות במייל בכתובת [email protected] ונטפל בנושא

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות במייל בכתובת [email protected]

משלוח בדואר רשום: יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל. באתר הדואר ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך. משלוח עם שליח עד הבית: השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך מתי צפוי השליח להגיע.

איפה את ברוב היום? המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

עוד לא קראת עלינו קצת? כדאי לך

מוצר אשר בסיסו מופק מצמחים טבעיים. המרכיבים הבוטניים מקורם בצמחים כגון: פרחים, פירות, זרעים, עלים, עשבי תיבול או שורשים. מרכיבים אלו מבודדים מהצמחים ונרקחים לידי מוצרים בהתאם לסגולותיהם. מבחינה היסטורית, צמחים היו הדרך היחידה לייצר מוצרים לניקוי, לחות, כיסוי פגמים וטיפול במצבי עור קלים.

פראבנים הם חומרים משמרים וכוללים חומרים כגון: מתיל, אתיל ופרופיל-פרבן. בשנים האחרונות גוברת המודעות לסיכונים שיש בשימוש בחומרים אלו, בעיקר בדאודורנטים בשל השימוש היומיומי. חשוב לציין כי הפרבנים כחומרים משמרים נמצאים בדאודורנטים, סבונים, קרמים ובכלל כמעט בכל מוצר קוסמטי כולל רוב המוצרים הטבעיים. לחומרים אלו יש גם יכולת טובה להרוג חיידקים ולכן משתמשים בהם בכל מוצר המכיל שמנים ומים על מנת למנוע גידול חיידקים והרס המוצר. כל הקרמים בשוק המכילים מים חייבים להכיל גם חומרים משמרים על מנת למנוע ריקבון.

כן, ניתן לשלב בין הסדרות. מוצרינו אינם מכילים כימיקלים או רכיבים אשר נוגדים אחד את השני ועלולים ליצור ריאקציה לא טובה. שילוב בין מוצרים מסדרות שונות נותן לנו אופציה להתאים לכל סוג עור את הסדרה האולטימטיבית עבורו וכן לתת חיזוק למטרה אנו רוצים להשיג – מניעת קמטים / שיקום העור / איזון שומניות ועוד.

כן, בהחלט. להלן פירוט: עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪, עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ₪, עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ₪, עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ₪, עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ₪, עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1,600 ₪, עד 8 תשלומים בקנייה מעל 2,000 ₪.

החיוב יבוצע באופן אוטומטי ומיידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך.

השימוש בקופון הינו חד פעמי ומוגבל בזמן (בהתאם לתנאים המופיעים באתר). אחרי שהחלטת מה ברצונך לרכוש והוספת את הפריטים לסל, יתבצע מעבר לדף הקופה. בדף זה קיימת האופציה להכניס את קוד קופון שברשותך: העתיקי את הקוד שקיבלת והדביקי אותו בתא הרלוונטי. לחצי על אישור וההנחה תתעדכן בזמן אמת בסכום הזמנתך. תתחדשי :)

כן! כל המידע שתזיני בעת ההזמנה הינו חיוני לכך שנוכל להשלים את תהליך ההזמנה ולהעניק לך מידע עדכני על המחירים והמבצעים המשתלמים ביותר. אנו משתמשים בטכנולוגיית הצפנת מידע SSL המעודכנת ביותר בכדי להבטיח שכל הפרטים שלך נשמרים מאובטחים. אנו לא מוכרים, משכירים או מעבירים כל מידע הנוגע אלייך לצדדים אחרים.

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - במטרה שלא יהיה ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, מובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות Yves Rocher. הסליקה באתר מתבצעת באמצעות חברת PELECARD, חברה מאושרת ומאובטחת (PCI Compliant), כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.

על פי הוראת חברות כרטיסי האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר, עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות ונמצא בחלקו הקדמי של הכרטיס.

כמובן! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף אותו בפריט אחר ללא עלות. על מנת להחליף מוצר, יש להגיע לאחת מחנויות הרשת. אם אין ברצונך להחליף, נוכל לבצע החזר בזיכוי כספי או בקרדיט שישמש אותך לרכישות באתר. פעולות אלה יתבצעו בהתאם לתקנון החברה. במידה ואין באפשרותך להגיע לאחת החנויות יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל [email protected] ונשמח לסייע.

סגור